Sabtu, 12 Mei 2012

Tahun Yang Sibuk :)

alhamdulilah .. syukur kepada Allah kerana kita semua masih diberi peluang untuk menikmati hidup di dunia ini :)
ary ny 12 ary bulan dahh .. :) baru merasa relaxxx kott .. kalo tak , dalam satu hari tu kan ada 24 jam , aku kat rumah 12 jam , kat sekolah 12 jam x) haihh . penatt tw . bangun kene awal , korg pi sekolah pukul berapa eh ? Aku 6.15 a.m !! ari2 lak tuhh .. :<  aku selalu tak sempat nak habiskan mimpi :p

haha .. actually ary ny ada pertandingan silat for budak sekolah rendah .. :) alahh malass lahh aku nk pi tengok .. aku nk tebus masa rehat aku hari nie :p
:)) kalo hari nie budak sekolah rendah .. minggu depan sekolahh menengah . kesian aku tengokk budak2 sekolah aku yg masok silat tuu .. dah laa lena korban bnyak masa , balek umah pon lambat .. 



AKU LAHH TUUU !!!!!! ><

balek pukul 7 malam ! aww sweet kann ? :p


bayangkan lahh 6.15 - 7 pm mana tak setengah hari aku kat sekolah =="
ehh tapii , aku bebel2 nie aku tak kata aku menyesal :p 
aku sekarang tengah membara gilaaa aku punya semangat .. even sabtu nanti hanyalahh pemilihan untuk peringkat daerah , tapi actually SILAT NIE SATU PERTANDINGAN !! ><
  sapa taknak menang ? dah berapa tahun berturut2 sekolah aku johan xD
tahun lepas akak2 silat sekolah aku dapat pegi peringkat kebangsaan kt Sarawak :) 
Sabtu nie nanti ken lawan maybe dalam 6 ke 10 sekolah camtu lahh .. yg paling dekat sekarang nie SMK GELANG PATAH ==" ya allah , insya'allah kita menang :3

tak jugak kann , tapi kata jurulatih aku Menang Kalah Adat Pertandingan >< yeahh ! sokong ! and lagi satu jurulatih aku kata KALAH TAKPE , JANJI KALAH TU BERMARUAH >< hoho ~~ yolahh guru :D
                                                       

       Exam ? O.o 
aaaa !! nie lagi , ==" exam 17 , game 19 ==" penatt woo ,, tu pasai aku deact fesbuk aq xD
ahaha ! sorry ye kengkawan xD aku tw ramai yg kata aq cemni cemni . :p takpa aku dah biasa , mmg aku suka deact - react xDD
hahaha .. itu jelah :D nak makan cokelat ! bnyk aku borong tadi , half daripada barang yg mak aku beli tadi barang aku jehh xD semuaaaa makanan ! >kuat makan jugak tau xD< 
nanti aku cerita benda laen lagi kayy , menang ke kalah kea nanti :DD jgn lupa singgah sini lagi , tw ! doakan kitorg kay ! daaaaa ~ asalamualaikum :*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan